Ez a blog a One Directionròl fog szòlni, ezen belül pedig Liamrőr, de Harry is nagyobb szerepet kap... :)
Figyelem!
A részek tartalmazhatnak trágár beszédet, vagy +18-as jeleneteket!!!
A blog tartalma nem mindig egyezik meg a valòsággal, ezzel tisztában vagyok, de direkt ìrom ìgy.
Minden kedves olvasòmnak jò olvasást :) xx BG

2014. augusztus 31., vasárnap

8.fejezet-Ok nélküli utálat

Meglepetés :) Itt az új rész, mivel szabadnapos vagyok ;) 
Jó olvasást Xx BG

-Mit csinálsz itt Limo?-kérdezte  jellegzetes, rekedt hangján, amin elmosolyodtam.
-Kiskoromban, mikor a szüleim elváltak mindig a tetőre mentem sírni, később pedig ott gondolkodtam, csak néztem az eget és elvoltam a gondolataimmal.-meséltem Harrynek, igazából nem tudom miért.
-És most miért vagy itt?-kérdezte pár perc után.
-Több oka is van, de leginkább Zayn hozzám állása zavar.-sóhajtottam.
-Ne foglalkozz vele, Sophia, Liam mostmár exe telebeszélte Zayn mennyasszának a fejét, hogy miattad mentek szét és, hogy Perriet meg Zaynt is szét akarod szedni. Perrie pedig bekattant és Zaynnel is elhitette ezt az egészet.-sóhajtotta.
-Miből gondoljátok, hogy én bármelyikőtöktől akarok bármit?-kérdeztem értetlenül.Harry közelebb ült hozzám ès a combomra tette a kezét.
-Ha te nem is akarnán semmit egyikünktől sem, amit kétlek, biztos vagyok benne, hogy rajtam kívül is mind a négyen akarnak tőled valamit.-hadarta, én pedig elmosolyodtam. Még csak másfél napja lakok itt, de olyan mintha ezer éve ismerném őket. Niall éppen Kitty mögött állt,mert feldühítette Retrot, aki rámorgott. Bár én ès Kitty is tudta, hogy nem harapná meg Niall, azért vicces volt látni, ahogg Niall Kittytől vár segítséget. A bambulásból Harry keze zökkentett ki, ami egyre feljebb csúszott a combomon.
-Harry fejezbe.-mondtam és rávertem egyet a kezére.
-De sulytós ujjaid vannak.-morogta.
-Na gyerünk be, hazaviszem Kittyt, addig ti kitaláljátok mi legye  a vacsi, mondtam miközben feltápászkodtam, elvesztettem az egyensúlyom ezért megbillentem és majdnem lezúggam a tetőről, de Harold elkapta a karom és egy határozott mozdulattal mag felé rántott. Hirtelen úgy éreztem elájulok ès úgy öleltem Harryt, hogy majdnem megfojtottam.
-Köszönöm-suttogtam a nyakába. Felemelte az állam, én pedig elvesztem zöld szemeiben és ekkor megcsókolt. Arra eszméltem, hogy valaki "krákog" a hátunk mögött, ezért eltoltam magamtól a göndör srácot és a hang irányába fordultam. Liam nézett ránk rosszalóan, majd visszahúzta a fejét és bevágta az ablakot. Lehajtott fejjel másztam vissza az ablakon, egyetlen hang nélkül. Mire leértem már Liam sem volt sehol csak Lou ült a kanapén, kérdő tekintetét pedig rám szegezte.
-Mi történt?Liam úgy viharzott el, hogy majdnem kitörte az ajtóban lévő üveget.-tájékoztatott Louis.
-Semmi csak.. nemfontos.-hebegtem zavartan, mert őszintén èn sem igazán értettem mi törtènt. Lou furán nézett rám majd legyintett egyet és inkább témát váltott.
-Ma átjön a barátnőm, Eleanor.-mondta mosolyogva.
-És ő is utál?-kérdeztem unottan. A mai  napomhoz még egy hisztis lány hiányozna...
-Ő nem utál mivel megbízik bennem.-vonta meg a vállát.
-Miért kell a féltékenysègi rohamokat rám kivetíteni, ha valaki nem bízik meg a párjában az had ne az én hibám legyen...-fortyogtam magamba, de Lou mégis reagált rá.
-Mert bleny vagy, méghozzá egy elég dögös lány.-mondta miközben kifelé indult, de még hátrafordulva rám kacsintott. Mivel Liam és Zayn sem mondta mikor jön, nekik nem rendeltünk kaját. Kitty is maradt vacsira és Elenoar érkezésével már nem vártunk senkire, így kiültünk a teraszra vacsorázni.
-És Linda milyen a fiúkkal élni?-kérdezte El.
-Hát igazából olyanok, mint az ovisok.-feleltem ès visszagondoltam a délelőtti cirkuszra.
-Nem értem Perrienek mi baja veled. Felhívott, hogy milyen egy aljas nő vagy és, hogy rájuk másztál.. Megkérdeztem, hogy van e valami alapja ennek a vádaskodásnak, erre azt felelte, hogy nézzem meg mi lett Liamékkel. Értem èn, hogy Sophia a legjobb barátnője, de be kéne látnia, hogy ez az egèsz alapbòl nem működött..-mesélte Eleanor.  Jól esett, hogy bár mèg nem ismert, mégis kiállt mellettem. Épp válaszolni akartam, hogy köszönöm neki, amikor Sophia Liam oldalán libbent be, mögöttük pedig Perrie és Zayn. Csodás este, 4 ember, aki ok nélkül utál. Perrie köszönés nélkül kezdett bele mondandójába.
-Mi van El? Diskurálsz az ellenséggel?-kérdezte egyértelműen rám célozva.
-Linda csak annak az ellensége, aki enyhén paranoid ès birtoklás mániás.-felelte Eleanor nyugodtan.
-Nem tanulsz más kárából? Mit tett Sophiáékkal ez a kígyó?-kérdezte és egy gyilkos pillantást küldött felém.
-Na jó, Perrie, ha vitázni akarsz, kérlek menny el, és ne tedd tönkre az esténket.-mondta Harry nyugodtan.
-Szóval a te fejedeT már befűzte, remek, hátha beéri csak veled.-horkantott Perrie és levágta magát egy székre. Az este további részében két csapatra bomlottunk: Perrie, Zayn, Liam és Sophia, plusz a másikban mi hatan, remek este volt. A bulit én és Kitty bontottuk, neki mennie kellett, nekem meg bevásárolni. Mire hazaértem már csak az öt fiú volt otthon szétszéledve a lakásba, így èn egy gyors zuhany után bevágtam magam az ágyba és azon agyaltam mire is vállalkoztam. Azt hittem fiúkkal egyszerű dolgozni, ami igaz is csak nem számoltam a barátnőikkel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése