Ez a blog a One Directionròl fog szòlni, ezen belül pedig Liamrőr, de Harry is nagyobb szerepet kap... :)
Figyelem!
A részek tartalmazhatnak trágár beszédet, vagy +18-as jeleneteket!!!
A blog tartalma nem mindig egyezik meg a valòsággal, ezzel tisztában vagyok, de direkt ìrom ìgy.
Minden kedves olvasòmnak jò olvasást :) xx BG

2014. augusztus 8., péntek

2.rész-Harry akciói ès a bosszú

-És miért jelentkeztél hozzánk dolgozni?-kérdezte Louis.
-Ùgy gondoltam, veletek sose fogok unatkozni.-feleltem mosolyogva.
-Ezt jòl gondolod.-kacsintott rám Harry, és miközben elment a hátam mögött, megpiszkálta a hajam.-Gyere megmutom a szobád.Felálltam megköszöntem a vacsit és követtem a göndör fronténekest.
-Hagyjatok Edwardnak is.-mondtam a négy fiúnak, akik már a süti csomagolását szedték szét.Harry inkább visszasietett az asztalhoz és hozott két sütit, majd az egyiket felém nyùjtotta, mire megráztam a fejem.
-Köszi, de tele vagyok.-mondtam mosolyogva, miközben a medence partján sétáltunk.
-Hol a telód?-kérdezte Harry.
-Az asztalon mi..-de nem tudtam befejezni a mondatot, mert Harry belökött a medencébe. Évekig jártam ùszni, ezért nem estem kétségbe, egyszerűen felrùgtam magam a medence aljáról.

-Harold Edward Styles, ezért még mefgizetsz.-mondtam egy nyelv nyújtás kíséretében és kimásztam.-Hozd légyszi a bőröndjeimet,  mostmár muszáj lesz átöltöznöm.
-Okès, majd lerakom az ajtód elé, nyugodtan menny előre, az emeleten két ajtó van az egyiken a neved van, na az a te szobád, lent pedig le tudsz zuhanyozni.-mondta Harry mosolyogva ès vizes ruhámat kezdte nézegetni, ami miatt inkább gyorsan beslisszoltam.
-A fürdő elé hozd kérlek.-fordultam vissza egy percre.

*Harry szemszöge*

-Na mi van Harold Edward Styles?-kérdezte Lou röhögve.-Becserkészett az aszisztensünk?
-Nem, nem.. Addig húzom az agyát, amíg ő nem akar engem.-mondtam magabiztosan.
-Nehogy aztán máshogy alakuljanak a dolgok...-mondta Liam sejtelmesen, majd elment telefonáln
-Vidd a cuccait, még mielőtt te is a medencébe jutsz.-mondta Lou, mire felemeltem a két kissebb táskát

és befelé indultam, nem micntha megijedtem volna a kijelentésétől, csak terveim voltak odabent.Leraktam a cuccait a fürdő elé ès meghallottam ahogy énekel. Nem profin, inkább olyan aranyosan énekelte a Mayday Parade egyik szàmát
 Mosolyogva hallgattam a hangját, majd óvatosan benyitottam, és beszáltam a duettba, majd elvigyorodtam, amikor megláttam egy szál törölközőbe,  ő pedig felsikított, mire elröhögtem magam és kisétáltam az ajtón.-Jó hangod van, de legközelebb hamarabb jövök.
-Legközelebb bezárom.-ordította vissza, ezen jót mosolyogtam, mert amikor egy modell csaj lakott itt (volt egy közös fotózásunk) , Niall elrontotta a zárat.

*Linda szemszöge*

Miután Harry kilépett villám sebességgel  öltözten át,
majd átsétáltam a konyhába. Harry már az első pillanattól kezdve flörtölget és vacsora közben is tett néhány megjegyzést:"Az nagyon csípős lesz szépségem" vagy "Idenyújtanád a sót szivi?", amit nem igazán tudok hova tenni.Kimentem az udvarra, ahol Niall épp lefordult a székről, úgy röhögött azon, hogy Louis ír akcentussal próbál beszélni.
-Körbevezetne valaki? Ha már Harold nem akar.-mondtam lebiggyesztett szájjal.
-Jaj Szivi, szívest örörömest.-pattant mellém Harry.-Csak vigyázz a medencénél.-hajolt hozzám olyan közel, hogy éreztem a lehelletét a fülem mögött, amitől kirázott a hideg. Nem akartam, hogy észrevegye zavaromat, ezért elfutottam az ajtóig és ott vártam, amíg odaért mellém.
-Szóval Limo, ez itt a nappali,

életünk nagy részét itt töltjük, az ott a konyha, amit nem használunk, mert nem tudunk.-hadarta.
-Először is nem vagyok Limo, másodszor, mit szoktatok enni?-kérdeztem döbbenten.
-Rendelünk.-felelte egyszerűen.-Szóval én, Lou, Nialler és Zip itt lent alszunk, te és Liam fent.A szobáinkra ki vannak írva a kezdőbetűk, Liam ajtaján az L betű egy Batmenes keretbe van innen meg tudod különböztetni a két L-t.-hadart tovább.
-Megnézhetem a konyhát?-kérdeztem, mert nem tudtam napi rendre térni azzal, hogy nem esznek rendes kaját.-Utána elugrok bevásárolni.
-Minek?-kérdezte furán.
-Mostmár én felelek értetek, szóval főzök is nektek.-ismertettem a tervem.
-Ahogy akarod, nézelődj nyugodtan,-itt közelebb lépett hozzám-a szobákba ne nézz szét, azt nem szabad.-suttogta a nyakamba, majd ellépett tőlem és kiment.
-Harry ezt fejezd be.-mondtam szigorúan, majd a konyha felé vettem az irányt,
Harold még visszanézett és csak rám kacsintott. "Ezzel nem nyer meg, nem szeretem az ilyen rámenős pasikat.." ezzel a gondolattal léptem a hütőhöz, amibe semmi, de tényleg semmi kaja nem volt, csak pár üveg pia. A fagyasztóban csak félkész "kaják" voltak, amiket egy mozdulattal kidobtam a kukába. A szekrényekben csak csoki ès nutella volt, úgyhogy magamhoz vettem a táskám ès elindultam kifelé.
-Tisztában vagytok vele, hogy semmi kaja nincs a hűtőbe.-kérdeztem hitetlenkedve.
-De van Crossain és nutella a konyhába ugye?-kérdezte Niall aggódva.
-A Crossaint kidobtam, nutella még van.-mondtam.
-Miért dobtad ki a holnapi reggelinket?-kérdezte Zayn.
-Mert nem ez lesz a reggeli, majd én csinálok nektek kaját, mivel ez is benne van a szerződésemben, hogy lássalak el titeket normális étellel.-mondtam.-Amúgy a kocsimat, nem lehetne idejuttatni? Így nem tudok elmenni vásárolni.
-A mélygarázsban van az autód, idehozattuk neked.-mondta Lou.
-Honnan tudtátok milyen autóm van?-csodálkoztam.
-A szobádban még nem néztél körbe? Az is a te ízlésed szerint van berendezve.-mosolygott Liam.Most, hogy mondja, a szobámat meg se néztem, csak lent néztem szét.A táskámba kuattam a kocsikulcsot, amikor megakadt a szemem a bilincsemen. Jò ne nézzetek furán, a nagybátyám rendőr és ő tette a táskámba, még két napja én meg elfelejtettem kitenni, aminek most nagyon örültem. Vigyorogva fordultam a fiúk felé.
-Styles bejönnél velem kérlek?-kérdeztem a lehető legtermészetesebben, pedig belül már ott bujkált a gojosz mosolyom.
-Persze.-felelte mit sem sejtve.Megragadtam a karját ès elkezdtem rohanni vele egyenesen a H betűs szobáig.
-Mi az kislány, mit szeretnél itt?-kérdezte eofolytott hangon.Bevágtam mögötte az ajtót és egy "téged" kijelentés kiséretében gyengéd puszit nyomtam ajkaira, mire ő megragadta a derekam és vadul ajkaimnak esett. Kerántottam róla polóját, majd az övét csatoltam ki, ő pedig lerugdosta magáról.
-Egyből a lényegre térsz?! Ezt már szeretem.-mondta miközben az ágy felé toltam, addig amíg rá nem esett, én pedig rá.
-Csussz feljebb-morogtam a szájába.
-Rajtad még sok a ruha kicsim-mondta és le akarta venni a pólóm, amikor a feje felett összefogtam kezeit az egyik kezemmel, másikat pedig a boxerére helyeztem, mire felnyögött. Gyorsan elővettem a bilincset ès kihasználva hogy nem figyel gyorsan rácsatoltam az egyik csuklójára ès átfűztem az ágy rácsai közt.
-Mi a ..? -kérdezte és el akarta rántani a kezét, de én gyorsabb voltam, ráadásul két kézzel ügyesebb is, így a bilincs másik vége is kattant a csuklóján.
-Emberedre akadtál Harold.-mondtam és egy puszit nyomtam az arcára.-Légy jò fiú ès ne ficánkolj sokat, Ez rendőr bilincs, nem tudod eltörni.-mondtam kilépve az ajtón vigyorogva. Harry Stylest most bilincseltem az ágyhoz egy szál boxerbe.
-Ezt még nagyon meg fogod bánni Limo.-kiabálta Harry a bilinccsel csörögve.
A 4 fiú még mindig a kertbe ücsörgött ès beszélgett.
-Na léptem, nem sokára jövök, Edward ledőlt, szerintem hagyjátok-mondtam, majd inkább a garázs felé vettem az irányt, nehogy elröhögjem magam. A négy fiù, amolyan "Ezzel meg mivan" pillantást vetett egymásra, majd tovább beszélgetettek valamiről, amit már nem hallottam, mert beléptem a garázsba.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése