Ez a blog a One Directionròl fog szòlni, ezen belül pedig Liamrőr, de Harry is nagyobb szerepet kap... :)
Figyelem!
A részek tartalmazhatnak trágár beszédet, vagy +18-as jeleneteket!!!
A blog tartalma nem mindig egyezik meg a valòsággal, ezzel tisztában vagyok, de direkt ìrom ìgy.
Minden kedves olvasòmnak jò olvasást :) xx BG

2014. augusztus 26., kedd

7.fejezet-"Megőrjítessz"

-Szia Drágám, már hiányoztál.-öleltem meg a kapuban álló, sokkos állapotban lévő lányt,
-T-te komolyan a One direction kutyabszitterének kértél fel?-kérdezte századjára, azóta, hogy megkértem erre a hálátlan feladatra, vagyis ő még nem tudja, hogy az. Alig várom, hogy lássam ezt a kutya kiképző  lányt Liam két "szeme fényével", ahogz megpróbálja őket leültetni, vagy ne adj Isten lefektetni.
-Öm igen és kérlek ne ájulj el a One direction nappaliába, azért, mert Harry és Liam félmeztelen. Lehet, hogy Niall is.-gondolkoztam, mire Kitty zöld szemei hatalmasra kerekedett és alapból sápadt bőrszíne még fakóbb lett. Mosolyogva karon ragadtam és behúztam a bejárati ajtóig, ahol megtorpant és nem mozdult.
Már vagy öt perce beszéltem hozzá, mindenféle megnyugtató dolgot mondtam, például, hogy "ők is csak emberek" meg " jó fejek és nem hrapnak" stb, stb... De úgy tűnt minden szóval csak összezavarom, már kezdtem kifogyni az ötletekből, amikor kivágódott a bejárati ajtó és Niall állt az ajtóba rövid gatyába. Ez volt az a pillanat, amikor még erősebben markoltam Kitty kezét, mert éreztem, ahogy az kerülgeti.
-Hercegnő mikor lesz két a süti?-nyávogott Ni a fülembe.
-Niall megmondtam, hogy nem kapsz több sütit. A desszertnek szánt sütit is majdnem egyedül etted meg.-mondtam ma már ötödjére.-Niall Kitty, Kitty Harry.-váltottam gyorsan témát.
-Á szia tudsz sütni?-kérdezte Niall. Kitty csak megrázta a fejét, mire Niall lemondóan legyintett, aztán vigyorogva felém nyúlt és elkapta a csuklómat. Mire feleszméltem Niall már az ölében tartott és a medence felé vitt.
-Niall tegyél le.-ütögettem a hátát, Niall csak pimasz mosollyal bólintott, mire gyorsan korrigáltam.-A földre.
-Sütsz még sütit nekem ma?-kérdezte már a medence fölött tartva.
-Kapsz 12 muffint, oké?-kezdtem el alkudozni.
-Csak nekem?-kérdezte már újra magához szóritva.
-Legyen.-mondtam lemondoan.Niall leengedte a lábaimat, de még mindig nem éreztem a talajt és körbe puszilgatott. Szegény Kitty teljesen zavarba volt és szerintem azon gondolkozott, hogyan tudna megszökni. Niall Kittyt egyszerű mozdulattal betolta a bejárati ajtón, mert a lány lábai nagyon úgy nézett ki, hogy gyökeret eresztettek. Nem kétség Niall rávevős módszerei nagyon hatásosak. Belépve Kitty szembe találta magát a banda maradék tagjaival, akik felfüggesztették a "ki csalt?!" vitát és kérdőn fordultak felénk, egyedül Liam nyomkodta tovább a konzolt.
-Liam fontos dolgot szeretnék mondani, megtennéd, hogy rám figyelsz?-kérdeztem türelmetlenül. Liam úgy tett, mintha meg se hallott volna ezért más módszerhez folyamodtam. Kivertem a kezéből a konzolt és beültem az ölébe úgy, hogy szemtől szembe ültem vele. Liam mégis mindig nem vett rólam tudomást és Louval kezdett beszélni valami új játékról. Foggalmam sincs mi baja lett velem reggel óta, de kezd az agyamra menni, hogy folyton van valami bajuk, pedig csak egy napja élek velük..
Megfogtam Liam állát ès kényszerítettem, hogy a szemembe nézzen, de egyszerűen becsukta a szemét, mire elröhögtem magam.
-Payne játszani akarsz?! Rendben, játszunk.-vontam meg a vállam és elkezdtem mozgatni a csípőmet, mire rögtön kipattantak a szemei, én pedig hatalmas vigyorral a fejemen fel akartam állni de visszarántott. Mostmár neki háttal ültem az ölébe és a derekam köré fonta a kezét, hogy ne tudjak szabadulni.
-Hát ezt már nem hiszem el.-pattant fel Zayn és elviharzott. Kérdőn néztem a fiúkra, akik csak legyintettek, és egy "majd később elmondjukkal" lezárták ezt a dolgot, majd kérdőn fordultak Kitty felé, aki még mindig a nappali bejáratánál ácsorogott.
-Na szóval, Kitty üdv az óvodába.-kezdtem mire Liam beleharapott a vállamba (?), ezért rávágtam a kezére.-Kitty azért jött át, mert nyakunkon a turné ès a sok intézni valô miatt nincs idő a kutyákra, így úgy döntöttem,  hogy megkérem a bátyám kutya iskolájának legjobb kutyakiképzőjét, hogy vigyázzon a kutyákra.-hadartam.-Kitty gondolom nem kell bemutatnom neked a fiúkat, ha akarod ismerkedj meg velük, vagy menny ki a kutyákkal ismerkedni, nekem meg kell sütnöm Niall muffinjait. Fiúk kérlek oldjátok fel kicsit az én drága barátnőmet, kicsit zavarba van tőletek.-Liammet 10 percig győzködtem,  hogy engedjen el, de végül nyertem és egy "este folytatjukkal" elengedett. Épp beraktam a muffinokat a sütőbe, mikor valaki átölelt hátuoról. Szerencse, hogy a tetkóik alapján meg lehet őket különböztetni.
-Mi volt ez a kis játék?-kérdeztem goronbán.
-Talán nem tetszett?-suttogta a nyakamba.
-Liam ez igy nem helyes. Együtt dolgozunk, te meg folyton félmeztekenül flangálsz meg símogatsz meg..-dadogtam össze-vissza. Liam keze lecsúszott a csípőmre, majd végigfuttatta a gerincemen amitől kirázott a hideg.
-Csak élvezz.-mondta folytott hangon, majd ellépett tőlem, elővett egy kólát ès felült a konyhapultra.
-Megőrjítessz.-forgattam meg a szemem.-Mi van Sophiával?
-Semmi, megkért, hogy menjek el vele vacsorázni.-vonta meg a vállát.
-És elmész?-kérdeztem félve. Nem zúgtam bele Liambe, meg semmi, az én típusom, inkább Harry, szóval nem kéne, hogy érdekeljen, ez amolyan udvariasság volt.
-Szerintem igen.-felelte, majd leszállt a pultról ès kiment. Kivettem a sütit a sütőből, ès felmentem a szobámba kicsit gondolkozni. Kinéztem az ablakon aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve fogtam egy doboz cigit ès kimásztam a tetőre. Észrevettem, hogy kint Kitty ès Niall kutyázott ès láthatólag nagyon jól elvoltak. Lefeküdtem a tetőre és rágyújtottam. Csak néztem az eget és elmerültem a gondolataimba. Az elmefuttatásomat, Liam ablakának nyikorgása zavarta meg, amin hozzám hasonlóan kimászott az ablakon, de ez a valaki nem Liam volt, ezért kérdőn fordultam  felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése