Ez a blog a One Directionròl fog szòlni, ezen belül pedig Liamrőr, de Harry is nagyobb szerepet kap... :)
Figyelem!
A részek tartalmazhatnak trágár beszédet, vagy +18-as jeleneteket!!!
A blog tartalma nem mindig egyezik meg a valòsággal, ezzel tisztában vagyok, de direkt ìrom ìgy.
Minden kedves olvasòmnak jò olvasást :) xx BG

2014. augusztus 6., szerda

1.rész- Első találkozás

-Nos Linda az életrajza nagyon meggyőző és több híresség ajánló levelében is az áll, hogy a munkája lenyűgöző.-mondta Paul, a One Direction Managere ès biztonsági őre. A nevem Linda, 20 éves vagyok, rendezvényszervezőként és aszisztensként dolgozok több hírességnek, például Backhamnek, Daniel Radcliffenek, Calvin Harrisnek, Adelenak és már Robbert Pattinson is megkeresett. Leginkább az utazásokhoz kell a segítségem, szállodát foglalni, időbeosztást készíteni, egyeztetni a szállodákkal az igényeket és még egy csomó apróság. A legtöbb sztárnak nem kellek állandóra, ami miatt nincs állandó bevételem, emiatt döntöttem úgy, hogy jelentkezem az 1D-hez, akiknél bőven akad munka. Nem rajongok értük, alapból egy sztár sem hoz igazán lázba, ezért is tartanak profinak a szakmámban. Pont úgy állok hozzájuk, mint egy ügyfélhez,aki az esküvőjét szeretné velem megszerveztetni, vagy velem intézteti a szobafoglalását  (aki ugye nem híres...már ezer éve nem dolgoztam "halandóval") Se több, se kevesebb kapcsolatom nincs velük. Nagyon diszkréten kezelek minden sztárt, de az én kilétem a nyilvánosság előtt titok, ezért a diszkréciót betartani nem nehéz. Kicsit tartok az 1D-vel való munkámtól, hisz velük mindenhová mennem kell, turnékra, koncertekre, közönség találkozókra, mert van amit nem tudok telefonon intézni., így nyilván majd látnak velük az emberek. Tom épp a szerződéseimet vette elő amiket, alá kell írnom, amikor hirtelen eszébe jutott valami, és megakadt a pakolászás közbe.- Linda még mielőtt aláírnánk a papírokat, szeretném, ha a fiúkkal töltenéd a következő egy hetet, hisz, ha alkalmazunk, majdnem minden idődet velük kell töltened, és szeretném, ha kedvelnétek egymást.-mondta mosolyogva.- A taxi 2 óra múlva a házad előtt fog állni.-mondta Tom, majd elköszöntünk egymástól, és rohantam pakolni. London belvárosában lakok a kutyámmal, Retróval, akit vihetek magammal az 1D-hez. Liam (azt hiszem így hívják) kutyái is ott laknak, szóval Retrónak mindig lesz társasága. Gyorsan összeszedtem minden cuccomat, amit már előzetesen kirámoltam, mert számítottam erre az "ismerkedjünk meg " dologra. Retrònak is összepakoltam, bedobtam a fiúkkal élő két kutyának szánt házi készítésű kutyakekszet a táskába, kipakoltam a bőröndjeimet a felhajtòra, oda ültettem Retrót és beszaladtam a tálca sütiért amit a fiùknak sütöttem. Épp zártam az ajtót, amikor a taxi megérkezett.
-Jò napot, vihetem a csomagjait?-kérdezte a taxis m mire bòlintottam. Megindult a csomagjaim felé, amikor hirtelen megtorpant. Észbe kaptam, hogy a német dog méret csak számomra megszokott, számára viszont ijesztő, ezért odahìvtam magamhoz a kutyát.
 Retròt csak akkor rakom pòrázra, ha nagyon muszáj, mert nagyon engedelmes, évekig hordtam kutyakiképzőhőz, több felsőfokú vizsgánk is van. A taxis bepakolt a csomagtartòba, én hátul bekötöttem Retròt és már indulhattunk is. A kb fél òrás ùt csendben telt, kezdtem ideges lenni. Mégiscsak egy világhìrű fiùbandánál fogok lakni, amiről akár több milliò lány is álmodik. Amikor leparkoltunk egy hatalmas, emeletes, kertes ház előtt.
Egy pillanatig haboztam, aztán kinyitottam az ajtòt. Nagyon fura érzés kerìtett hatalmába, izgultam, pedig sosem szoktam. Ilyen gondolatok kavarogtak a fejemben, miközben a távolodò taxit bámultam a kapubòl. Mostmár csengetnem kellett, vettem egy mély levegőt, majd kifùjtam és megnyomtam a csengőt. Lépteket hallottam, nyìlt a kapu és Niallel (azt hiszem, nem vagyok annyira tisztába a nevekkel) találtam szembe magam.
-Azta mekkora kutya-mondta tátott szájjal-harap? -kérdezte kicsit félve, ezen önkéntelenül is elmosolyodtam, olyan volt, mint egy kisgyerek.
-Nem, de nem engednél be? Nem szeretném, hogy meglássanak-mondtam kissé feszülten.
-Ja persze, gyere csak.-mondta kìnosan, mintha szégyellte volna magát. A kertbe lépve egy hatalmas medencével és öt érdeklődő szempárral találtam szembe magam.Hát asszem még sose láttam öt ilyen helyes srácot egy helyen, kicsit feszengtem, végül megtörtem a csendet.
-Sziasztok a nevem Linda Moris, és én leszek az aszisztensetek, ha minden igaz.-mosolyogtam kedvesen.-a neveiteket azt hiszem tudom, de ha összekeverlek titeket, sorry.-tettem hozzá.Harry közelebb lépett hozzám és a kezét nyújtotta.
-Szia Harry Edward Styles vagyok, és a pletykákkal ellentétben egyáltalán nem meleg.-mondta miközben kezet ráztunk. Kérdőn néztem rá, majd a többi fiùra.
-Niall James Horan és Haroldot roppantul bántja, hogy azt hiszik meleg.-mondta miközben követte Harry példáját, a kézrázást megismételtem a még két sráccal (Louissal ès Zaynnel), majd Liam következett, aki egyszerűen kèt puszival köszöntött. Kicsit megszeppentem, de viszonoztam gesztusát.
-Fiúk, ő itt Retro, a kutyám, teljesen kompatibilis az emberekkel és a kutyákkal is.-jutott eszembe hirtelen mögöttem ücsörgő barátom.
-Nem nagy ő egy kicsit egy ilyen törékeny lányhoz?-kérdezte Harold.
Lesajnálòan megráztam a fejem, majd válaszoltam Liamnek, hogy nyugodtan kiengedheti Lokit és Britet. A kutyók hamar összebarátkoztak, ìgy velük az este továbi részére nem volt gondunk.
-Hova tehetem a sütit?-kérdeztem a kissé megolvadt édességet néztem.                                                                        -A számba-felelte Louis a száját nyalogatva.
-Először vacsizunk, nem azért csiholtam tüzet, meg sütöm a kaját, hogy megmaradjon.-szomorkodott a szőke.

-De jò, kaja, már nagyon éhes vagyok, egész nap nem ettem.-gondolkoztam.
-Ja, mert izgultál, hogy a félistenekkel fogsz lakni.-mondta Zayn nevetve.
-Nem tudom miről beszélsz.-ráztam meg a fejem, mosolyogva.
Segítettem a fiùknak kint megterìteni, majd kezdődhetett a vacsi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése