Ez a blog a One Directionròl fog szòlni, ezen belül pedig Liamrőr, de Harry is nagyobb szerepet kap... :)
Figyelem!
A részek tartalmazhatnak trágár beszédet, vagy +18-as jeleneteket!!!
A blog tartalma nem mindig egyezik meg a valòsággal, ezzel tisztában vagyok, de direkt ìrom ìgy.
Minden kedves olvasòmnak jò olvasást :) xx BG

2014. augusztus 21., csütörtök

5.rész-Az első reggel

Reggel Liam még aludt mikor felkeltem, ezért óvatosan elengedtem kezét, nehogy felébresszem, de elkapta a csuklómat.
-Nem illik csak úgy kisurrani.-mondta csukott szemmel.-Tudsz róla, hogy álmodban olaszul beszélsz?
-A többiek szerintem már reggeliznek, úgyhogy szedd össze magad.-mondtam nyújtózkodva.-Amúgy tudom, félig olasz vagyok.-feleltem már az ajtóból.A három bőröndöm, a nekem kinevezett szoba előtt állt. Ez rádöbbentett, hogy még meg sem néztem a helyiségemet. Kinyitottam az ajtót és mosolyogva néztem körbe.
Mikor megláttam a beépített kanapémat, már vigyorogtam, a fürdőszobánál pedig ax jutott eszembe, hogy kinyírom Harryt.



 A gardrobomba

 gyorsan behajigáltam mindent, a fürdőbe elhejeztem a piperéket majd rohantam le a fiúkhoz. A lépcsőn Niallba botlottam, aki megfogta a kezem és letérdelt elèm.
-Hozzám jössz feleségül?-kérdezte vigyorogva.
-Nem Katy Perry a feleséged?-kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Őt ejtem érted.. Valami mennyei volt a reggeli és az a süti..-áradozott.
-Örülök, hogy ízlett, de túl fiatal vagyok a házassághoz.-mondtam nevetve.
-Szeretlek.-mondta, miközben levitt (?) a lépcsőn.
-Köszi fiúk a szobám állati jó.-mosolyogtam.
-Isteni a reggeli.-folytatta Niall az imént elkezdett ömlengését. Úgy látszik őt a kaja tényleg meghatja.
-Hol van Liam, őt is megkötözted?-kérdezte Harry gúnyosan. Kérdőn pillantottam felé. Ezt mégis, hogy érti?!
-Aki jól viselkedik azt nem kell kikötözni.-felelte Liam helyettem.
-Lemaradtunk valamiről?-kérdezte Lou.
-Nem semmiről. Kér valaki kávèt?-kérdeztem ügyesen témát váltva. Mindenki hevesen bólógatott, szóval kimentem a konyhába és a Starbucks-ból szerzett infók alapján elkészítettem a kávèkat. A "ki, hogy szereti a kávét" telefon beszélgetés a Starbucks-os csajjal még tegnap zajlott, miközben hazafelé jöttem ès vagy 25 percig győzködtem, hogy adja ki az információjat, de végül sikerült, mindössze egy közös képet és egy fiúk által aláírt polót kért èrte, amit még a héten megadok neki. Miközben elkészítettem a bögréket nyílt a konyha ajtó ès Liam sètált be rajta morcosan.
-Szia Payne-köszöntöttem mosolyogva.
-Szia babe-morogta, majd a hütőhöz lépett, mire megrántottam a kezét ès elértem, hogy rám figyeljen. Foggalmam sincs mi ütött belém vagy, hogy honnan volt bátorságom, de nyomtam az arcára egy hosszù cuppanós puszit, majd az asztal felé intettem. Megdöbbenve nézett az asztalon lévő omlettre,

majd mosolyogva elém lépett és szorosan magához ölelt. Tegnap este mesélt a kanál fóbiájáról, ezért csináltam neki olyan reggelit, amihez nem kell kanál. Az idilli pillanatot Niall szakította meg, aki szó szerint berontott a lengő ajtón, ami a hirtelen lökéstől majdnem hátba vágta.
-Liam, haver imádlak, de el a kezekkel a mennyasszomtól.-mondta Ni rezzenèstelen arccal. Az ajkamat harapdáltam, nehogy elröhögjem magam Liam megdöbbent arcán.
-A micsodádtól?!-kapkodta köztünk értetlenül a fejét. Niallnek színésznek kène mennie, olyan jól előadta magát, hogy èn is simán hittem volna neki. Félrelökte Liamet ès elèm lépve egy hosszú színpadi csókkal köszöntött, amibe muszáj volt beleröhögnöm.
-Reggel megkértem a kezét.-folytatta Niall a játèkát.
-Na jó, ehhez még nagyon reggel van, elmondanád babe, hogy mi folyik itt?-szegezte nekem a kérdèst.
-Ne hívd így, ő az enyém.-mondta Niall ès bizonyítás kedvéért rákulcsolta a kezeit az enyémre. Liam válaszra sem méltatta ès kérdőn nézett rám.
-Annyira ízlett neki a reggeli, hogy megígèrte, hogy elválik Katy Perrytől ès elvesz.-avattam be Liamet ès elengedtem a szőke herceg kezét, mert lefőtt a kávé.
-Ès te hajlandò vagy ebbe belemenni?-kérdezte Liam, de szerintem már ő is beszállt a játékba.
-Még nem tudom, nem akarom elvenni Katy férjét..-gondolkoztam. Niall vett egy szelet sütit, majd kisétált a konyhából. Liam csendben folytatta az evést èn pedig tálcára pakoltam a kávékat, amikor a nappaliból hatalmas zaj hallatszott. Li csak legyintett, de kiváncsi voltam mit csinál a másik nègy fiú kint a nappaliba. A következő kép tárult elém:Harry ès Louis egymást vertèk a tàvirányítóèrt, mert Lou Family Guyt akart nèzni Harry pedig Jobarátokat, Zayn Niallt verte, mert a szőke elvette a telefonját ès bekapcsolt rajta egy karácsonyi zenét ès azt ènekelte teli torokból, de Zayn mèg Harryvel is üvöltött egy sort, mert nincs rajta nadrág, semmilyen (!?).Liam sètàlt el mellettem, ès egy egyszerű mozdulattal kiràntotta Niall kezéből a telefont, a másik kèt fiútól pedig elvette a tàvirányítót. Kinyomta a telefont ès a tèvè t, majd benyomta a rádiót, ahol valami reggeli műsor ment.
-Harry vegyél fel egy boxert.-mondta a göndörnek, majd eltűnt a konyhába.
-Styles remélem van rajtad boxer, mert korán reggel nincs gusztusom a te...-itt elgondolkoztam, hogy mit is mondhatnék-termèszetes látványodhoz.
-Nyugi Zayn kamuzik-legyintett a göndör. Zayn válaszra sem mèltatta ès inkább  Louval kezdett beszèlgetni.Liam befejezte a reggelit ès leült a fiúk közè.
-Kell segítsèg?-kèrdezte Harold.Csak legyintettem. Apa olaszországban èl ès sokat voltam nála nyarankènt. Mindig a közeli kis kávèzóba volt nyàri munkám, így van egy kis gyakorlatom a tálcákkal.
Ráraktam az utolsó joghurtos reggelit a tálcàra ès egyszerűen lepakoltam a fiúk elé a kávèkat, majd rávágtam Niall kezére mikor a reggelimért nyúlt.
-Az az enyèm.-mondtam.-Adnátok egy kis helyet?
-Ülhetzz vakinek az ölébe.-vágta rà Harry.
-Niall, Kicsim tedd az asztalra a kávèdat.-mondtam nyálasan, mire Harry gyilkos pillantással mèrt vègig. Beültem Niall ölébe ès enni kezdtem. A szőke konkrètan rosszabb, mint egy kölykök kutya ès minden falatot kinèzett a számból. Még megvolt több, mint a fele, amit neki adtam, amit később nagyon megbántam. Louis ma is az ír akcentust gyakorolta és heves vitába szált Liammel, hogy hogyan ejtik heleszen ezt "írül" (?), amin Ni anniyira nevetett, hogy elejtette a joghurtos cuccot, ami így rámborult, vagyis az egyetlen vállalható és itt lévő pizsimre.
-Horan ezt az egy pizsit hoztam, most mibe aludjak?Ma nincs időm hazamenni.-mondtam mèrgesen.
-A felesègem alhat az èn cuccomba, gyere keresünk valamit.-ajánlotta kedvesen, ès olyan kiskutya szemekkel,  hogy kèptelen voltam rá haragudni. Ha felálltam volna tuti mindenhova jut a müzliből, de szerencsére Horan mennyasszony pózba tartva beállított a kádba, hogy lesöpörjemmagamról a kaját. Niall végignèzett magán ès vigyorogva állapítta meg hogy ő is tiszta joghurt. Egy gyors mozdulattal végighúztam az ujjam a joghurtos területen, majd lenyaltam az ujjaim. Horan kikerekedett szemekkel nézett rám, mire felnevettem és elküldtem ruháért.
-Ez a legkisebb méretű ruhám, de szerintem ez nem az enyém.-mondta, a kezében pedig egy mickey mouse-os inget szorongatott.
-Niall, mi lelki társak vagyunk.-mondtam ès kivettem a kezèből az inget. Alsónak adott egy boxert, majd visszament a fiúkhoz. Gyorsan átöltöztem,

majd követtem Horant a nappaliba. Harry összeráncolt szemöldökkel nézett rám.
-Ez az én ingem.-mondta felháborodva.-Niall legalább a saját cuccodba öltöztesd az asszonyodat.
-Az én cuccaim mind nagyok rá, szóval gondoltam, hogy a tied.-gondolkozott Niall.
-Mert kövèr vagy.-mondta Harry.
-Ez mind izom, te vagy olyan gebe, mint egy lány.-egy ideig hallgattuk a szócsatát, majd elküldtem őket átöltözni ès egy "fél óra múlva a konferencia terembe találkozunk" kijelentéssel ott hagytam őket. Hát így indult az első reggel a fiúkkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése