Ez a blog a One Directionròl fog szòlni, ezen belül pedig Liamrőr, de Harry is nagyobb szerepet kap... :)
Figyelem!
A részek tartalmazhatnak trágár beszédet, vagy +18-as jeleneteket!!!
A blog tartalma nem mindig egyezik meg a valòsággal, ezzel tisztában vagyok, de direkt ìrom ìgy.
Minden kedves olvasòmnak jò olvasást :) xx BG

2014. augusztus 25., hétfő

6. fejezet-Megbeszélés


Tudom, hogy minimum heti két részt ígértem, de múlt héten kicsit elfoglalt voltem, ezért bocsi  :)
Ez a rész kicsit rövid lett, de csak így tudtam meglepetéssel befejezni.
Jó olvasást,  remélem tetszik a történet. Xx BG 

A gardrobomba kerestem épp a "titkárnős" szekómat, amikor kivágódott a szoba ajtóm ès Liam csörtetett be boxerbe.Kissé kellemetlenül éreztem magam csak fehérneműbe, de azért a lehető legkedvesebben szóltam Liamhez.
-Ohm Liam, ez az én szobám, megkérhetlek, hogy kopogj?-kérdeztem zavartan.
-Ne légy zavarban, nincs miért.-kacsintott, majd kikerült és eltűnt a fürdőbe.
Gyorsan magamra kaptam a kiválasztott ruháimat,

 amikor épp végeztem, Liam lépett ki egy szál törölközőbe.  A látvány kicsit khm.. jó volt, kényszerítenem kellett magam, hogy le vegyem róla a tekintetem.
-Amúgy számíts rám minden nap. A négy fiú lent fürdik, mi ketten pedig itt fent.-mondta már az ajtóból.-Csini a rucid.
Miután Liam kiment kissé össze kellett magam szednem, mert már a puszta látványa is szaporább légzést váltott ki belőlem. Ez így nagyon nem lesz jó. Felkaptam a szemcsimet,

ami még jobban feldobta a ruhámat, magamhoz vettem vettem a már kinyomtatott jövő heti terveket, tabletet ès telefont. A terem előtt Harry ült a földön egy szál boxerben és chipset evett.
-Harry, azt mondtam, hogy öltözz fel.-mondtam zavartan.
-Felöltöztem. Több ruha van rajtamm mint reggel.-felelte vigyorogva.Reggel Harold köntösben volt, ezért annyira nem érdekelt Zayn hisztie. Undorodva néztem Harryre, aki csak röhögve tömött még egy marék chiset a szájába.
-Styles, ne húzd ki a gyufát. Indits felöltözni most! Ès le ne vedd az alsógatyát!-utasítottam. Harry nyitotta a száját, hogy heves vitába szálljon velem, de Louis érkezése megzavarta és inkább szófogadóan elindult a szobája felé.
-5 perced van Edward-kiabáltam utána.
Harry természetesen elkésett, de mivel ma még szabadnaposak, így nem okozott problémát. Az viszont igen, hogy a Nialltól kapott ingemben sétált be az ajtón.
-Harry megtudhatnám, hogy miért van rajtad az az ing?-kérdeztem unottan.
-Mert az enyém?-kérdezett vissza.
-Niall nekem adta.-mondtam felháborodva.
-Miért olyan fontos neked ez az ing?Mert az enyém?!-kérdezte győztes mosollyal a fején.
-Ja tényleg, ti még nem is tudjátok. Gyűjtök mindent, ami Mickey egeres.-mondtam megvilágosodva.
-Akkor ezért mondtad, hogy lelkitársak vagyunk.-csettintett Niall.
-Akkor sose akarod visszaadni.-mondta felháborodva Harold.
-Igen Niall, és ami azt illeti, nem Styles.-adtam meg a válaszokat. Harry egy egyszerű mozdulat sorral kigombolta az ing összes gombját, majd odadobta hozzám.

-Harry jelenleg egy megbeszélésen vagy, vagyis dolgozol. Vedd vissza.-forgattam meg a szemem.
-Ja csak azt akarod, hogy én illata legyen.-mondta Harry vigyorogva. Már nem tudtam mit mondani neki, egyszerűen rosszabb, mint egy kamasz. A megbeszélés kissé hisztérikus hangulatba telt, mivel a fiúk nehezen barátkoztak meg a gondolattal, hogy a jővő heti szünet elmarad, mert Paul elfelejtett szólni két interjúról ,egy fotózásról és három megbeszélésről.
- Louis 3x írtam át a következő egy hónapot, hogy megmaradjon a jövő hét pihinek, de ezeket a dolgokat csak úgy tudnátok megoldani, ha nem alszotok.-reagáltam le most épp Lou hisztijét.-Viszont péntektől hétfőig szabadok vagyrok.
-Ez kicsit enyhít a dolgon..-gondolkozott Liam.
-Na akkor megfelel így?-kérdeztem kissé higgadtabban.
-Meg.-felelték egyszerre, majd kiviharzottak a teremből. Hatalmas sóhaj szakadt ki belőlem a megkönnyebüléstől, a fiúk a nappaliba x-boxoztak és azon vitatkoztak, ki kivel legyen egy csapatba, így gondoltam ellesznek egy kicsit nélkülem és kimentem kutyázni. Eszembe jutott, hogy talán nem ebbe a ruhába kéne kimennem, ezért felszaladtam átöltözni. Épp a pólón dugtam át a fejem amikor Liam lépett be szabadidő gatyába. Hozzá kell még magam szoktatnom, hogy bármikor szembe jöhet velem egy világsztár félmeztekenül.
- Van köldök pc-d?-kérdezte döbbenten Liam.

-Máshol is van.-vontam meg a vállam.
-Hol?-kérdezte perverz mosollyal a fején.
-Ha jó fiú leszel egyszer megmutatom.-kacsintottam. Liam fején látszott, hogy mâr teljesen elkalandozott, ezért felvettem a pólómat és párszor hátba vertem.
-Kimegyek kutyázni, nemsokára kész a kaja, mondtam már a folyósoról.A kutyók nagyon örültek nekem, de Loki és Brit nem igazán értette már az alap parancs szavakat sem, ezért csak játszottam velük. Liam is kijött, de ő inkább csak nézte, hogyan próbálkozom a kutyái nevelésével. Brit gyorsan megunta a falatokért való könyörgést és nemes egyszerűséggel rám ugrott, amitől én hanyatt vágottam és szét szórtam a kaját. Liam röhögve lépett elém ès a kezét nyújtotta. 
-Hogy lehetnek ilyen neveletlenek?!-mérgelődtem.
-Apuci szerelmeinek mindent lehet.-mondta miközben a kutyákat simogatta. Úgy döntöttem inkább neki látok főzni, és hagyom "apucit" érvényesülni. 
-Tessék.-dobott le a konyhapultra egy kis csomagot Louis.
-Mi ez?-kérdeztem terítés közbe.
-Rossz I Phone tokot küldtek, de nem küldtem vissza. Asszem örülni fogsz neki.-mondta mosolyogva. Kinyitottam a kis csomagot, amiben egy Minnie egeres telefontok volt. 

Egyből Lou nyakába ugrottam, mert én is ilyet akartam rendelni, de már nem kaptam. Miután elmotyogtam száz köszönömöt, behívtam a fiúkat enni. Kaja után mindenki punnyadt egy kicsit, épp Niallel üzleteltem, hogy miért süssek neki még egy tálca sütit, amikor csengettek.
 A fiúk kérdőn néztek rám , én pedig mosolyogava indultam meg a kapu felé.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése