Ez a blog a One Directionròl fog szòlni, ezen belül pedig Liamrőr, de Harry is nagyobb szerepet kap... :)
Figyelem!
A részek tartalmazhatnak trágár beszédet, vagy +18-as jeleneteket!!!
A blog tartalma nem mindig egyezik meg a valòsággal, ezzel tisztában vagyok, de direkt ìrom ìgy.
Minden kedves olvasòmnak jò olvasást :) xx BG

2014. augusztus 13., szerda

4.rész-"Te cigizel?"

*Harry szemszöge*

Linda hozzám állása nagyon fura. Nem viszonozza a dolgaimat, ami a tempóm miatt akár érthető is lehetne, de a délutáni kis akciója nem közömbösségre utal. Most pedig itt fekszem és várom, hogy újra beszélni kezdjen.
-Figyelj Hary, elsősorban azért jelentkeztem hozzátok, hogy veletek dolgozzam ès ebbe nem fér bele egy esetleges kapcsolat.-sóhajtotta, majd kis hezitálás után folytatta.-Nekem van egy "úgymond" kapcsolatom.
-Mit takar az "úgymond"?-kérdeztem, ugyanúgy macska körmöket rajzolva.
-Most éppen szünetel a dolog miattatok, de ez nem végleges..-mondta, majd gyorsan hozzátette: -Gondolom.
-Miattunk?-ismételtem.
-Azt hiszi, hogy megcsalnám..
-Hát a délután alapján..-folytatni akartam, de befogta a számat.
-Délután hülyültünk és odabilincseltelek, semmi más nem történt.-mondta semmit mondó hangon. Levettem a kezét a számròl és adtam rá egy puszit, majd felálltam.
-Te sem hiszed el, hogy nem jelentett semmit a kis csókunk.-mondtam, majd elmentem aludni.

*Linda szemszöge*

Felkeltem a kanapéról, megkerestem a cigimet és kimentem a teraszra rágyújtani.

Kint hatalmas vihar volt, ezért a kutyák a teraszon aludtak, kivéve Lokit, aki az ajtóba kuporodva vacogott. Felvettem a kutyust és az esőt bámulva szívtam bele a cigimbe.

Lépteket hallottam, így gondoltam elnyomom a cigit, mert nem akartam, hogy a fiúk tudják a kis titkomat. Stresszdohányos vagyok, amire nem vagyok túl büszke. Még gyorsan szívtam egy slukkot, de akkor már mindegy volt, Liam állt az ajtóba ès rosszallóan pillantott felém.
-Te dohányzol?-kérdezte, miközben elővett egy doboz Marlborought és ő is rágyújtott.

-Te dohányzol?-kérdeztem vissza ugyanolyan hanghordozással.
-Stresszdohányos vagyok-mondta egyszerűen.-Szakítottam a barátnőmmel.
-Sajnálom, miért?-kérdeztem, miközben kifújtam a füstöt.
-Tulajdonképp miattad.-felelte egyszerűen.-Te is stresszdohányos vagy, mert kaja előtt, mikor Zayn és Hazza rágyújtott,  te nem.
-Ami azt illeti, igen, de mit értessz az alatt, hogy miattam?
-Féltékeny rád. Te mindig velem leszel ezentúl, ráadásul jó csaj vagy. Sophia buta, de nem vak, ilyesmit egyből észrevesz.
-Hát szerintem semki oka nem volt erre.
-Mindegy, már úgy is dobni akartam, szóval, kössz, hogy jöttél.-kérdésre nyitottam a számat, de Liam, mintha olvasott volna a gondolataimba.-Látta a kocsidat, aztán csekkolt facebookon.
-Akkor szívesen-mondtam és odahúzodtam mellé.-Harry mindig ilyen nyomulós?
-Mit csinált?-kérdezte feszültan. Elmeséltem Liamnek nagy vonalakba a ma történt dolgokat nagy vonalakba, amit ő türelmesen hallgatott. Pár percig csak csendben ültünk és néztük a szakadó esőt.
-Harry mindenkit képes az ujjai köré csavarni, de általában csak egy éjszakára kell az illető. Miatta ne áldozd fel a karriered.-mondta Liam, majd elnyomta a cigit.-Bejössz?
-Megyek, Loki is jöhet?
-Persze, amúgy bent szoktak aludni.-felelte Liam, mire a kutyussal együtt az emelte felévettem az irányt. Li a szobája felé mutatott, gondoltam, hogy rakjam le nála kutyust. Loki rögtön Liam ágyára telepedett és rögtön elaludt.
-Maradsz?-kérdezte miközben becsukta az ajtót.
-Ti mind ilyen rámenősek vagytok?-mosolyogtam.
-Hát ritkán kerül, olyan lány a közelünkbe, aki lát bennünk mást is nem csak a pletykalapokba leírt fiúkat, úgyhogy az ilyen lányokat igyekszünk megtartani.-kacsintott.
Levágtam magam az ágyára és felé fordultam.
-Miért cigiztél?-kérdezte komolyan.
-Az én kapcsolatomnak is vége lesz miattatok, kábé ugyanazért, mint a tiédnek.-sóhajtottam.
-Sajnálom, de ha nem bízik benned, akkor nem kár érte.-mondta nyugtatóan.
-Ebben egyet értek veled.-mondtam és hagytam, hogy átöleljen.
Azt hiszem kezdem megkedvelni Liam James Paynet, aminek nem lesz jó vége.
-Hogyhogy ilyen fiatalon, ilyen sokra vitted-suttogta a nyakamba.
-Ez úgy kezdődött, hogy Amanda Fischernek dolgoztam, ennek a szakmának a koronázatlan királynőjével. Hozzá úgy kerültem, hogy a suliba pályázatot írtak ki, miszerint lehet Amandához jelentkezni. A munka nem volt nehéz, viszont Amanda megalázó ès lekezelő stílusa az. A legtöbben emiatt elég gyorsan feladták, aztán végül èn maradtam. Az egyik nap azt mondta, hogyha megkeresem a Beckham család elveszett csomagját feljebb léphetek ès akár megkaphatom az első megbízásomat, mint rendezvényszervező. A csomag meglett, aminek Victoria annyira örült, hogy szerződtetett, innen meg már minden ment magától.-meséltem.
-Szerencséd volt ès nem mellesleg elég kitartásod. Az a nő tényleg elviselhetetlen, nekünk is dolgozott, de mi nem bírtuk azt a fajta szigort, így a közös munka, hamar abbamaradt.-mondta Leyum. Még vagy két órán keresztül beszélgettünk, ès nagyon nevettünk. Ez a fiú apszolúte nem egy sztáralkat, nem is értem a sok pletykát róla/róluk. Nagyon közvetlenül viselkedett, ami miatt még szimaptikusabb lett. Hajnali 3-kor döntöttem, úgy, hogy mostmár ideje lenne aludni, ezért feláltam az ágyáról.
-Aludj itt veleeem-nyavajogta, mint egy ovis.
-Liam, jó éjt.-mondtam ès elkezdtem lebontani ujjait az enyémről.
-Légysziii-visitotta.
-Halkabban, felkelted a többieket.-tettem ujjam a szája elé.
-Ha elmész elkezdek énekelni nagyon magas hangon.-vigyorgott. Bevágtam magam mellé, ès hagytam, hogy fogja a kezem. Már nem volt erőm még egy vitához.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése