Ez a blog a One Directionròl fog szòlni, ezen belül pedig Liamrőr, de Harry is nagyobb szerepet kap... :)
Figyelem!
A részek tartalmazhatnak trágár beszédet, vagy +18-as jeleneteket!!!
A blog tartalma nem mindig egyezik meg a valòsággal, ezzel tisztában vagyok, de direkt ìrom ìgy.
Minden kedves olvasòmnak jò olvasást :) xx BG

2014. augusztus 8., péntek

3.fejezet-"Miért elllenkezel ellenünk? "

A bevásárlással gyorsan megvoltam, hisz céltudatosan mentem. A holnapi menüt màr kitaláltam: Reggelire gyümölcsös joghurtos műzli, ebédre tepsis csirke krumplival és párolt zöldségekkel, vacsizni meg elmegyünk a Nando's-ba , hogy ne legyen hirtelen az àtállás. Vettem még egy kávè főzőt, mert mindig a Starbucks-ból hozatnak reggel kávét, amire semmi szükség. Èn is tudok kávét főzni. Hazaérve màr senki nem volt az udvaron, a hàrom kutyán kívül, lepakoltam a konyhába ès a fiúk keresèsère indultam. Harry szobájából hangos röhögés hallatszott, úgyhogy kis habozàssal ugyan de beléptem.Éppen Liam fényképezte az ágyhoz kötözött Harryt.
-Képes voltál idekötözni őt másfél óràra egy szál boxerbe?-kérdezte Zayn, majd elröhögte magát, szerintem sokadszorra ezen a kis akciómon.
-Így jár aki velem szòrakozik.-kacsintottam Harryre.
-Elengedsz?- kérdezte csábosan.Mire odanyúltam a bilincsekehez és elengedtem.Mindkét csuklóján egy-egy piros vonal húzódott, ami azt jelenti, hogy próbált szabadulni.
-Mondtam, hogy ne rángassd.-mondam unottan és kifelé indultam, amikor visszarántott maga elé.
-És arra emlékszel èn mit ígértem?-kérdezte olyan közel hajolva, hogy éreztem a rágója illatát.
-Aha, de nem hiszem, hogy bármien büntivel elő tudnál rukkolni.-feleltem vigyorogva. A négy fiú "hhuu"-zni kezdett, amit én kihasználva vettem el kezem Harryéből ès a konyha felé vettem az irányt. A konyhába mindent elpakoltam, megcsináltam a reggeliüket,
 majd összerámoltam kint. Mire végeztem (az udvarias fiú banda segítsége nélkül), már mind a nappaliba ültek, boxerben vagy boxerben és polóban és azon vitatkoztak mit nézzünk.Még vacsi előtt megbeszéltük, hogy filmet nézünk este, amihez vettem üdítőt, pattogtattam kukoricát, hoztam chipset és Lou kérésére még gumicukrot is. Nekik csak az volt a dolgug, hogy vállasszanak filme5, ami persze nem jött össze. Mivel számítottam erre, így vettem egy filmet is. Még hagytam őket egy kicsig szenvedni ès felszaladtam átvenni a pizsimet, mikor visszaértem Lou és Harry épp egymást verték.Ez volt az a pont amikor közbe szòltam.
-Nem nézzük meg a Vasembert Harry, nem érdekel. Lou Titanic, most komolyan? Liam Amerikai pite? Nőlj fel kérlek, Stifler nem változik akkor sem  ha százszor nézed meg és nem is lesz a filmbe  több meztelen jelenet. Niall, igen a Lecsó nagYon aranyos mese, de mind 20-on felül vagyunk.-hadartam. Zayn egész este a telefonját bújta, őt ez az egész egyáltalán nem érdekelte.
-És akkor mit nézünk?-kérdezte a négy leosztott fiú.
-Barátság extrákkal.-kacsintottam, és láthatólag ez mindenkinek megfelelt, mert hevesen bólogattak.
Az öt fiú tényleg nagyon rendes, megvárták, míg berakom a filmet, addig ők kényelmesen elhelyezkedett, nekem pedig egy centi hely sem jutott. Úgy döntöttem nekem a szőnyegen is jó lesz, ígg hasra vágtam magam, mire Harry felsóhajtott.
-Hm?-kérdeztem felvont szemöldökkel. Harry nem válaszolt, inkább egy egyszerű mozdulattal feltette a lábát a fenekemre.-Styles, lennél szíves levenni a lábadat rólam?
-Nem.-felelte egyszerűen.Feltápászkodtam és körbe néztem, hová is ülhetnék.
-Louis lefekhetek melléd?-kérdeztem boci szemekkel.
-Persze, gyere csak.-mondta mosolyogva, miközben Harry gyilkos pillantásokkal illetett minket. A film alatt Lou a hajammal szórakozott, ami miatt simán bealudtam a film felénél.Arra ébredtem, hogy valaki a fülembe szuszog.
-Nincs kapcsolat, nincs érzelem, csak szex.-suttogta, majd végig simította a gerincemet.

-Styles miért nem hagysz aludni?-kérdeztem álmosan.
-Mert én nem vagyok álmos, unatkozom, szórakoztass.-bár nem láttam, de tudtam, hogy vigyorog.
-Harry holnap ezer dolgunk van, nyakatokon a turné, klippforgatás, következő album tervek, fellépő ruha választás, ami úgy tudom veled elég nehéz..-mondtam suttogva. Éreztem, hogy befekszik mellém és hátulról átölel, mire én el akartam venni a kezét magamról, de nem hagyta.

-Miért elllenkezel ellenünk?-kérdezte miközben a hajamat simogatta. Tudtam, hogy most kell vele tisztáznom a dolgokat.Ezért felültem mellé és a haját simogatva beszélni kezdtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése