Ez a blog a One Directionròl fog szòlni, ezen belül pedig Liamrőr, de Harry is nagyobb szerepet kap... :)
Figyelem!
A részek tartalmazhatnak trágár beszédet, vagy +18-as jeleneteket!!!
A blog tartalma nem mindig egyezik meg a valòsággal, ezzel tisztában vagyok, de direkt ìrom ìgy.
Minden kedves olvasòmnak jò olvasást :) xx BG

2014. szeptember 3., szerda

9.fejezet-Fotózás

Sziasztok, itt a kövi rèsz remélem tetszik. :) Szeretném, ha kommentelnètek, vagy írnátok a Chat falra, hogy kapjak valami visszajelzést. A következő fejezetet valószínűleg szombaton hozom. Remélem mindenkinek jól indult a tanèv :) Xx BG

3 nap, pontosan ennyi telt el azóta, hogy a banda kettè oszlott miattam. Zayn és Liam semmibe vesz, Zayn még oké, de Liam? Azt mondta nem is akar kibékülni Sophiával, most meg állandóan vele van. Úgy döntöttem nem érdekel, mert ha bárki èrdekelne a bandából az Hazza lenne, akivel kezdünk egyre közelebbi kapcsolatba kerülni, de igyekszem tartani a barátság zónát.
-Fiúk 10 perc ès indulunk!-kiabáltam el magam úgy ötödjére. Liam lemászott az emeletről, Lou, Zayn ès Harry a kanapén ültek, de Niallt még egész reggel nem láttam. Berontottam Niall szobájába, ahol a szőke herceg békésen szundikált.
-Niall James Horan kettő, azaz kettő perced van,hogy elkèszülj.-üvöltöttem a fülèbe. Niall szemei kipattantak ès azt hittem lekever eggyet, de nyomtam egy puszit az arcára  ès inkább egyedül hagytam. 5 perc múlva jelent meg a nappaliba, igaz kifordított felsőbe, de legalább indulásra készen. Igazából mindenhová kísérnem kell őket, mert Paullal ilyenkor egyeztetjük a dolgainkat.
-Jó reggelt Szép Fiúk!-köszöntötte a fiúkat, kissé meleg fotósuk..-Nem is tudtam, hogy van lány tagja az együttesnek, nagyon csini, benne lennél egy egyéni fotózásban?-kérdezte tőlem. Kissè megdöbbentem, mert nem igazán tartom magam modellnek.
-Jó reggelt, Mr. Josh.-olvastam le a kis névjegyről-Nem vagyok a banda tagja, csak asszisztensként dolgozom velük. Nem hiszem, hogy egy fotózás nekem való lenne.-utasítottam vissza kedvesen az ajánlatot.
-Na de Drágám! Csak egy portfóliò, a Nivea keres modelleket az egyik Francia plakátjához!Fehérneműben és Svájci sapiban.-Ábrándozott Peter (Josh Peter).
-A fehérneműs fotózás túl merész Lindának. Velünk is szégyenlős, nemhogy egy egèsz csapat idegennel.-legyintett Liam.
-Benne vagyok, mármint kipróbálom és, ha tetszenek a képek elküldhetjük.-mosolyogtam. Harry egy perverz vigyort küldött felém, Niall pedig megnyalta az alsó ajkát, és egyszerre kérdezték:-Ott lehetek?
-Ezt majd Lindával beszéljétek meg ès most kezdődjön a munka, Linda nekem beszédem van veled ès szünetben veled is Harry.-mondta Paul. Odasétáltam hozzá ès kérdőn nèztem rá.
-Kicsit több profizmust vártam, bár tisztában vagyok Harry dolgaival, de azért a Te neved ennèl elismertebb, minthogy ezt megengedd magadnak.-mondta Paul mèrgesen, èn pedig csak meredtem rá.Miről beszél? Látta èrtetlen arc kifejezèsem, elém tolta a tabletjét, amin egy cikk volt megnyitva.


"
  Harry Styles (20) és egy számunkra még ismeretlen lány elég közeli kapcsolatba került a minap egy ház tetején. Harry botrányos magán élete általában nem kamerák előtt zajlik, ezért is olyan furcsa számunkra ez a nyilvános kaland, a szőke lánnyal. Vajon ez csak elterelő hadművelet a Larry dologról, esetleg egy újabb egy éjszakás kaland, vagy Harry is beáll a "foglalt" tagok sorába ès csak Niall lesz szingli? A lány kilétét próbáljuk kideríteni, valószínűleg hozzá tartozik a fiúk háza előtt álló Nissan Juke típusú autó is. Interjút kértünk Harrytől, de egyenlőre nem kaptunk választ, remélhetőleg minnél hamarabb kiderül, mi is van Harry ès a szőke lány között."
-Ne is próbáld, tagadni tudom, hogy te vagy a képen.-nézett rám szúrósan.-Szóval mi ez?
-Semmi nem vagyunk együtt.-dadogtam.
-De együtt lesztek, elegem van Harry magatartásábòl. Megjátszátok a kapcsolatot, vagy bánom is én, de nincs időm erre a rengeteg felesleges telefonra, meg emailre. A többi fiúnak egy szót se, Harryvel a szünetbe elbeszélgetek, mé egg csak az kell, hogy az a lökött liba, Perrie kinyissa a száját.-hadarta, majd mikor Peter kijelentette, hogy szünet, magához parancsolta Harryt ès kimentek a folyósóra. Nekem ehhez semmi kedvem, egy megjátszott kapcsolat? Még nem is szakítottam a barátommal. Igaz, amikor ott hagytam még barna volt a hajam, de gondolom így is felismert. Harry vigyorogva indult meg felém, de szerencsére Peter szólt, hogy vége a szünetnek. Elmerültem a telegonom kijelzőjébe es a fotózás végéig fel sem néztem belőle. Peter odajött ès megbeszéltük az esti fotózás részleteit, majd bevágtam magam az anyós ülésre, hogy vèletlenül se kelljen Harryre néznem. Ahogy megérkeztünk felmentem a szobámba ès lerogytam a csukott ajtóm elé. Tudtam, hogy pár pillanat ès szembe kell nèznem vele,de ehhez momentán semmi kedvem. Èn nem vagyok ilyen, ès ez az én munkámban nem megengedett, mit gondol rólam most Paul?! Gondolataimból az ajtómon kopógó személy szakított ki, ès tudtam, innen már nincs menekvés, szembe kell vele nèznem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése