Ez a blog a One Directionròl fog szòlni, ezen belül pedig Liamrőr, de Harry is nagyobb szerepet kap... :)
Figyelem!
A részek tartalmazhatnak trágár beszédet, vagy +18-as jeleneteket!!!
A blog tartalma nem mindig egyezik meg a valòsággal, ezzel tisztában vagyok, de direkt ìrom ìgy.
Minden kedves olvasòmnak jò olvasást :) xx BG

2014. szeptember 21., vasárnap

11.Fejezet.-Vègre minden rendben

Sziasztok!

Nagyon örülök a plusz egy rendszeres olvasòmnak, és sajnálom, hogy késtem az új résszel, de most valahogy semmi nem jön össze.. Kész az új fejléc, tudom, hogy nem nagy szám, de azért remèlem türhető :) Az új blogom még nincs kész, így jövő hétre tolódik a nyitása, de az már biztos, hogy Niall-Harry dolog lesz (nem meleg blog).
Végül pedig jò olvasást és kellemes hét kezdést Xx BG

Reggel nyúzottan másztam le a földszintre, mert Adele nem akarta megérteni, hogy nincs időm rá, a majd két órás győzködésènek az lett a vège, hogy jövő héten neki is dolgozom, úgyhogy lemondhatok az alvásról.
-Kössz Liam, hogy reggel hatkor leromboltad a fél fürdőszobámat.-morogtam rá.
-Neked is szép reggelt babe.-mosolygott vissza ártatlanul. Ezek szerint most megint beszélünk. Legalább egy ideig csak Zaynnél állok a sötét oldalon.
-Mizu Szerelmem nèlkülem rosszul aludtál?-kèrdezte Harry a nyakamba lihegve. A mai reggelemhez még a "pasim" hiányzott..
-Hercegnő tudod, hogy imádlak, de kèrlek ne hagyd többet a nappaliba a telód, vagy legalább kapcsold ki.-jött be a konyhába Niall, aki legalább olyan remek pazba volt, mint én.
-Cicám, az èn telóm a szobámba van.-mondtam Niallnek, aki már a vállamra hajtotta a fejét és újra aludni készült, amire én még rátettem egy lapáttal, azzal, hogy cirógattam a haját. Kis Hercegem.  Harry arcán a jelenetet látva egy fajta fèltèkenység futott át, majd vigyorogva hanyadt vágta magát, úgy, hogy a fejét az ölembe hajtotta. Lou a reggli műsorok között szörfölt, Liam a kávéjával szenvedt, mert túlforralta, Zayn pedig tudomást sem vett rólunk, legalábbis én így gondoltam.
-Tuti, hogy a tied volt, egyikünk telója se csörög Mayday Paradere.-szólalt meg ma először, az 1D bagósa.
-Jaa a magán számom.-kaptam észbe és rosszat sejtően a dohányzó asztalon lévő telefonért nyúltam.
-Styles valaki nagyon akart beszélni éjszaka a csajoddal.-húzta Liam.
-Mègis az én mellkasomon lévő tattookat rajzolgatja át a kezèvel.-egyintett Harry és felsóhajtott amikor a pillangó körvonalához értem. Mivel Niall elaludt rajtam, az ő simogatását hagytam abba és feloldottam a telefonom kódját. Hát igen, Will kitett magáért 20x hívott és 33 üzit írt. Szegèny Nialler jogosan van ki.
-Szólhattatok volna.. A ti érdeketekben.-mondtam, mire Liam elnyelt egy gúnyos mosolyt.. Ez a csávó számomra egy rejtély, de tényleg.
-Nincs szívem felébreszteni, pedig lassan mennetek kell..-suttogtam Harrynek.
-Nekem van.-vontameg Harry egyszerűen a vállát és párszor arcon csapta a Szőke Herceget.
-Hercegnő, miért bántassz-nyöszörgött a szöszi.
-Harry volt-vágtam rá azonnal.-Sajnálom Hercegem, de fel kell kelned, fél óra és kezdődnek a megbeszélések.
***

Épp Zaynnel lifteztünk felfelé a magas irodaházban, amikor a lift hirtelen megállt, de az ajtó nem nyílt. Beszorultunk, remek. Zayn egy hosszú káromkodással díjazta a helyzetet, majd megnyomta a csengőt. Úgy döntöttem, ha már akaratlanul, de összezárva töltünk ki tudja mennyi időt, megragadom az alkalmat a csevegésre. Nem volt kedvem kerülgetni a fő témámat, ezért egyből a lényegre tértem.
-Ugye tudod, hogy senkire sem akartam rá mászni és mèg véletlenül se akartam senkit "lenyúlni"-rajzoltam macska körmöket.
-Mostmár tudom.-meglepett, hogy a hangneme barátságos volt, nem pedig ellensèges vagy közönyös, mint eddig.Látta rajtam, hogy ezt nem tudom hova tenni, így hozzátette:
-Liam, szakított Sophiával és új barátnője van, szóval tartozunk egy bocsánat kéréssel.
-Nem téma, örülök, hogy nincs több feszkò.-mosolyogtam kedvesen. Nem tértem ki a Liam részre, elvégre nem akarta  kérdezősködni. Az ő dolguk. A liftben kb 10 percet öltöttünk, mire újra működni kezdett, de jót beszélgettünk, így nem sajnáltam a késést. Zayn tud jó fej is lenni, ha épp nem ok nélkül utál, vagy Perrie nem uszítja. Asszem még Perrie lényének tolerálása is menni fog annak érdekében, hogy a fiúk ne csak elviseljenek, hanem haverként is kezeljenek.
Az esti randira nem öltöztem ki nagyon, mert Harry azt mondta, nem éttermes vacsorát tervezett, de azért elegánsnak próbáltam tűnni.
-Mehetünk?-kérdezte Harry a nappaliban ácsorogva. Rajta egy ing és egy farmer volt, szóval ő is pont annyira öltözött ki, mint én, az én választásom egy nyári ruhára esett.
-Hová megyünk?-kérdeztem miközben beszálltunk a kocsiba.
-Titok.-felelte sejtelmesen. Harryben az a jó, hogy nem lehet vele unatkozni. A fél órás utat végigbeszélgettük, leginkább egymás megismerési céljából. Fél óra kocsikázás után megérkeztünk egy gyönyörű tisztásra, ahol Retró ácsorgott egy fához kötve.
-Ne aggódj, Kitti két perce hagyta itt.-kezdett Harry azonnal védekezni. Ezt egy mosollyal nyugtáztam, mert biztos voltam benne, nem kötné ide órákra a kutyámat. Amíg én Retrót oldottam el, Harry kivett a csomagtartóból egy kis westiet.Kérdőn néztem, rá mivel nem tudtam, hogy van kutyája. Kiderült, hogy nincs is.
-A nővéremé, a neve Keksz.-felelte meg sem várva a kérdèst. Aranyos, hogy szerzett egy kutyát a "kutyás randinkhoz". A tisztáson átsétálva egy kis ösvény felé vettük az irányt, ahol kb 5 percnyi séta után Harry nyakába ugrottam, és megcsókoltam, annak ellenére, hogy ugye ez nem egy igazi kapcsolat. Harry mosolyogva engedett el, hogy birtokba vehessem az igazi meglepetésemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése