Ez a blog a One Directionròl fog szòlni, ezen belül pedig Liamrőr, de Harry is nagyobb szerepet kap... :)
Figyelem!
A részek tartalmazhatnak trágár beszédet, vagy +18-as jeleneteket!!!
A blog tartalma nem mindig egyezik meg a valòsággal, ezzel tisztában vagyok, de direkt ìrom ìgy.
Minden kedves olvasòmnak jò olvasást :) xx BG

2014. szeptember 14., vasárnap

10.Fejezet-Az áll kapcsolat

Nagy nehezen, de sikerült betartani a szavam. A fejezet címe elég gyenge, de egyenlőre, így nyolc perccel éjfél előtt nem jutott jobb eszembe :/ 
A fejezet is kicsit lapos, de a kövi jobb lesz, ígérem ;) Azért jó olvasást Xx BG

*Harry szemszöge*

Nem hittem volna, hogy ilyen könnyen alakulnak majd a dolgok Lindával és azt sem hittem, hogy valaha hálás leszek a "sztársággal" járó állandó fotózásnak, de most ez a fotó több hónap udvarlást spórolt nekem. Az egy kissé zavar, hogy a fiúk nem tudhatják az igazat, de ha lenyugszanak a kedéllyek, mindenképp beszámolok a dolgokról. Hazaérve felrohant a szobájába, ami azt jelenti, hogy látni se akar, de ezt muszáj lesz megbeszélnünk, úgyhogy felmentem a lépcsőn és kopogtam. Az ajtót résnyire nyitotta, hagyta, hogy bemennyek, majd bevágta az ajtót és hadarni kezdett.
-Harry Edward Styles, tisztában vagy vele, hogy mit tettél azzal, hogy az agyadat a nadrágodban hordod?-válaszra nyitottam a számat, de leintett-Milyen fényt vet ez a karrieremre? Nekem kapcsolatom van, igaz mikor ott hagytam még barna hajam volt,de tuti felismert, és egyáltalán mit gondoltál?
-Figyelj, tudom,hogy ez kissé kellemetlen, de egy két hónap ès szakíthatunk.-próbáltam nyugtatni.
-Harry ezt nem szabad, mi lesz a karrieremmel, egy úgymond ügyféllel nem szabad kapcsolatot létesítenem.-ingatta a fejét.
-Persze, tudom, de ez már megtörtént, és akkor inkább legyünk együtt, minthogy egy éjszakás kalandjaid legyenek az ügyfeleiddel.-még èn is meglepődtem frappáns érvelésemen. Láttam rajta, hogy most nagyon gondolkozik, ami megmosolyogtatott. Kénytelen lesz megadni magát nekem.
-Nem rossz, hogy hazudnod kell a fiúknak?-kérdezte végül, ami azt jelenti, hogy nyertem, mostmár csak meg kell tudnom tartani.
-Eleinte lesz csak hazugság, aztán majd le se tudlak vakarni.-feleltem játékosan.
-Túl nagy egód van Styles.-forgatta meg a szemét.
-Mert ti, lányok túl könnyen megadjátok magatokat.-mosolyogtam, mire felvont szemöldökkel meredt rám.
-Aha, szóval túl könnyen. Akkor játszunk Harry, kavartam veled egy tetőn, de ez nem jelent semmit. Kereshetek magamnak másik pasit is, egy sokkal jobbat.-vigyorgott.
-Szôval meg akarsz versenyeztetni?! Rendben, mit csinálunk holnap?-kérdeztem.
-Ruha próba és interjú, este héttől, de már lehet, hogy hattól szabadok vagytok.-gondolkozott.
-Rendben, holnap este randizunk. Este nyolcra érted jövök.-kacsintottam már az ajtóból. Ez a lány napról napra mgelepetés, méghozzá egy kellemes meglepetés. Úgy gondolom mellette sose fogok unatkozni. Leérve a többi fiúval találtam szembe magam, majd fintorogva konstatáltam, hogy itt vannak a barátnők is, és mindenki kérdőn pislogott felém. Ezek szerint már mindenki olvasta a cikket, szuper. Mive Linda még nem volt lent időt kellett nyernem, mivel mèg nem igazán találtuk ki a hiteles sztorinkat, így a mosdó felé vettemmaz irányt, ahol dobtam Limonak egy üzit, hogy jöjjön, adja elő a közös sztorinkat (én ebben sose voltam jó) , majd elviszem a fotózásra, hogy megszabaduljunk a külön-külön kikérdezéstől, mert ott tuti megbuknánk, egyenlőre. Kb 5 percet töltöttem a mosdóba, amikor meghallottam Linda kopogását a lépcsőn, ami azt jelenti, hogy kimehetek.Linda kérdőn nézett körbe, hogy hová üljön, amikor épp Niall mutatott az ölére, hogy oda nyugodtan ülhet. Láttam Perrien, hogyha Linda elfogadja a felajánlást nem hagyja szó nélkül, ezért levágtam magam Liam mellé, elkapva Limo csuklóját, aki a hirtelen lendülettől az ölembe esett.
-Nem is tudtam, hogy ma átjöttök.-kezdett fecsegni Linda.
-Nem akartunk, de gondoltuk illene gratulálni.-húzta gúnyos mosolyra a száját Sophia.
-Ez nagyon kedves tőletek.-dünnyögtem.
-Ès hogyan történt?-kérdezte Elenoar izgatottan.
-Harryvel már kezdettől fogva jobban összemelegedtün, aztán egyik este kissé letört voltam és jött megvígasztalni.-mondta a "barátnőm".
-Nem is tudtam, hogy ilyen jó tét lélek vagy.-lökött meg Liam.
-Hát tudod, Linda a legjobbat hozza ki belőlem.-feleltem vigyorogva. Tudom, hogy Liamnek tetszik Linda, csak nem mert lépni és most féltékeny.
-Hozok egy kis pezsgőt.-indult el Niall a konyha felé.
-Igazán nem szükséges, amúgy is rohanunk, tudjátok Lindának ma estére még van egy kis melója.-hárítottam.
-Ja tènyelg a fotózás.-jutott Lou eszébe.Niall mindenképp a "hercegnőével" akart jönni, úgyhogy 15 perccel későbbb, Niall nélkül léptünk ki az utcára. Mindannyian sok sikert kivántak Lindának (kivéve Perrie ès Sophia), majd utunkra engedtek. Ez is könnyebben ment, mint hittem. A fotózásra vezető úton leginkább az összejövetelünk részleteit finomítottuk és elég sokat nevettünk. Linda tényleg gyorsan alkalmazkodik, amit a fotózáson is megmutatott. A képek elég jók lettek, tuti megkapja a munkát, ráadásul élőbe végignézni sem volt semmi fehérneműbe, nagyon jó alakja vwn, amivel ő nincs tisztába, viszont én és a többi fiú igen, nem csak otthon, hanem itt a stúdióba is. Peter aszisztense konkrétan ráakadt a barátnőmre, ami kissé bosszantott, úgyhogy szünetben nyilvánvalóvá tettem, hogy mi együtt vagyunk, amit Linda nem vett túl jó néven. Szerintem még szórakozott volna egy kicsit a sráccal, de fontos a hitelesség, főleg, hogy Paul is beugrott és közölte, hogy több nyílt tapit, csókot és érintèst vár tőlünk. Az  ötlet nekem nagyon, Lindának egyáltalán nem tetszett. Limo szerint a kézfogás épp elég nyílt. Itt volt egy kissebb vita, de amint feldobtam a holnapi randi tervünket Paul lenyugodott és folytatódhatott a fotòzás. Hazaérve Niall a képeket követelte, de mivel Linda nem akarta odaadni, egyszerűen átküldette magának Peterrel, leleményes az èn kedves szőke bandatársam.. Igazából Niallre nem vagyok féltékeny, mert úgy gondolom Linda nem szereti a nagy gyerekeket. Liam már egy más tèszta, igaz nem beszélnek, de Liam nyíltan legelteti a szemeit a barátnőmön. Miután Niallnek hála mindenki megnézte e képeket, Linda elvonult szerkeszteni a jövő heti dolgainkat, mert Paul már megint nem szólt neki valamiről. Mivel a fiúk barátnői leléptek, megnéztünk négy részt az Így jártam anyátokkalból, majd Linda elküldött fürdeni minket, mert holnap korán kelünk. Ő az új One direction anyuka, a többieknek,  nekem egészen mást jelent...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése