Ez a blog a One Directionròl fog szòlni, ezen belül pedig Liamrőr, de Harry is nagyobb szerepet kap... :)
Figyelem!
A részek tartalmazhatnak trágár beszédet, vagy +18-as jeleneteket!!!
A blog tartalma nem mindig egyezik meg a valòsággal, ezzel tisztában vagyok, de direkt ìrom ìgy.
Minden kedves olvasòmnak jò olvasást :) xx BG

2014. november 29., szombat

17.fejezet-Kis beteg

Kb egy órával később felkeltem, és folytattam a munkám: a fiúk heti beosztását újraírni, elküldeni a többieknek (fodrász, styleist, koreográfus stb.), válaszolni rajongói levelekre, átnézni a fix időbeosztást, holnapi program sokadszori ellenőrzése... Rengeteg munkám van velük, de inkább én csinálom egyedül, minthogy szétcsússzon minden. Paul ezt nem egyedül csinálta mégis kikészült. Szerintem megfelelő alvás megvonással működik. Időeltolódás miatt, az otthoni programokat most kell lebeszélnem, hisz a legtöbb talk-showra így is nemet kell mondanom, mert fullon pörögnek a fiúk. Most az új klipp és a turné a lényeg, de nekem már a lemezmegjelenés, az ezzel kapcsolatos interjúk és közönségtalálkozók megszervezèse is foglalkoznom kell. A konyhapulton ülve èpp Adele igènyeit jegyzeteltem, amikor Liam lépett be a konyhába. Kérdőn kapkodta a fejét köztem és a papirok között, majd a telefonomért nyúlt. Elhúztam a kezemet, jelezve, hogy nem végeztem, de kikapta a kezemből.
-Szia Adele.. Ja Liam vagyok, mi is szívesen dolgoznánk veled,.. persze majd írok. Lindának van egy kis dolga, majd később visszahív... Nem sűrgős, ó az tök jò, mert neki is kell egy szusszanásnyi szünet. Oké, majd beszélünk, szia.-tette le a telefonom.-Néha aludhatnál.-mondta mosolyogva.
-Nekem ilyesmire nincs időm.-mondtam, majd pötyögni kezdtem az emailjeim között. Liam kivette a telefont a mezemből és zsebre vágta.
-Elég lesz  mára, majd holnap folytatod. Most mutasd meg, hogy kell teát főzni.-mondta ellent mondást nem tűrő hangon.
-Nem is szereted a teát.-mondtam beletörődve a telefon nélküli létbe.. (de csak azért mert van másik telóm..)
-Niallnek lesz.-motyogta, nekem pedig nem tetszett valami.
-Niallnek? Miért?-kérdeztem furcsán.
Semmi, csak.. nem érzi jól magát..-hebegett.
-Na jó kérem a telefont, te mész lefeküdni én megnézem Niallt.-hadartam, a telóra tett kísérlet csak azért volt, hogy ne gyanakodjon..
-Nem, neked aludnod kell.. Alig alszol.. Mindig velünk vagy és figyelsz ránk..
-Most Niallnek nagy figyelemre van szüksége. Indíts.-mondtam Liamnek. Csak lemondóan legyintett, majd a szobája felé vette az irányt. Kopogtam Niall ajtaján, de nem jött válasz, így egyszerűen benyitottam. Összegörnyedve nyöszörgött az ágyán és nyakig betakarózva vacogott. Remek, nagy valószínűséggel lázas..Közelebb mentem és a homlokára tapasztottam ajkaim. Forró.
-Mid fáj?-kérdeztem halkan és a haját símogattam.
-A fejem majd szétesik és szerintem lázam is van..-motyogta halkan. Mivel a teát már megfőztem és a konyhában lévő gyógyszerekből és vitaminokból összeválohattam párat, felültettem a beteg szöszit ès belé diktáltam mindent. Leültem az ágyra ő pedig az ölembe hajtotta a fejét, amit simogattam, hátha el tud aludni. Szerencsére gyorsan ment neki, a fájdalom és lázcsillapító kombó megtette a hatását. A tabletem fényerejét minimálisra csökkentettem és folytattam a munkám, persze csak üzenet formájában. Épp ki akartam nyomni a telóm, mikor új üzenetem jött:
"Legközelebb a tableted is jön velem...Lx"
Mosolyogva pötyögtem a választ:
"Ő hozzám nőtt.. ;) Menny aludni xLim#
Mivel hárman is L betűsek vagyunk mind máshogy rövidítjük, én vagyok Lim, Liam L, Louis pedig Lou...
"Hogy van Niall? Lx"
"Röviden és tömören szarul...xLim"
"Azért próbálj meg pihenni vagy legalább a munkától elszakadni.. Lx"
Erre már nem válaszoltam , inkább  fekvő helyzetbe tornáztam magam és egy kis pihenésre próbáltam beiktatni, ami nem igazán ment, Niall nyüszögése miatt..

***

Reggel arra kektem (kinek mi a reggel, ez hatkor volt), hogy a fürdő felől nem igazán gusztusos hangok jönnek.. Niall èpp kiadta magából amit evett az elmúlt 24 órában felül.. Ez egyre jobb lesz. Kimentem hányinger csillapítóért és főztem neki teát ès visszatuszkoltam az ágyba. Mivel úgy ítéltem meg pár óráig ellesz, hozzáláttam a reggelikészítéshez. Egy kis gondolkodás után a bundáskenyér lett a befutó. A fiúk nyolc körül keltek, szerencsére Harry először, így egy kis engeszteléssel kezdtem a napot. Bár nem igazi a kapcsolat, úgy gondolom egy laza járásnak nevezhető. A maradék három fiú is lassan megérkezett, így ismertettem a napitervet, majd beszámoltam, arról, hogy Niall nem tud menni, és én is maradok. Nem lelkesedtek tulságosan, de most nem tudok mit tenni. Niallt nem hagyhatom egyedül, nekik meg csak egy interjú, színpadbeállás ès egy kis gyakorlás lesz. A táncpróbát direkt áttetettem, hogy én is és Ni is ott lehessen,mert a koreográfus nem igazán bír velük.
Hát így kezdődött az első nap New Yorkban..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése