Ez a blog a One Directionròl fog szòlni, ezen belül pedig Liamrőr, de Harry is nagyobb szerepet kap... :)
Figyelem!
A részek tartalmazhatnak trágár beszédet, vagy +18-as jeleneteket!!!
A blog tartalma nem mindig egyezik meg a valòsággal, ezzel tisztában vagyok, de direkt ìrom ìgy.
Minden kedves olvasòmnak jò olvasást :) xx BG

2014. november 19., szerda

16.fejezet- "Szeretem a munkám"

Liam egy szál boxerben nyitott ajtót, amin én már meg sem lepődtem. Ezek öten, ha lehetne folyamatosan ruha nélkül lennének, de ez leginkább az ír manóra, a göndörre és az előttem állo "gentlemanra" igaz. A szobában hatalmas kupi uralkodott, szerencse, hogy most mindenki külön szobába van, mivel egy egész emeletet kaptunk, mert folyton azon menne a vita, ki kinek a micsodáját hova rakta..
Leültem a fotelba és türelmesen vártam mit szeretne. Hasravágta magát az ágyon ès könyölve fürkészett.
-Hol van Styles?-kérdezte végül.
-Elmentek szétnézni, téged is hívtak, de te migrénre hivatkozva kibújtál a dolog alól.-mondtam szemrehányóan.
-Ja a migrén az borzalmas, de kellett egy kis társaság, aki elfeledteti a fájdalmaimat és mondjum megmaszíroz.-mondta huncut vigyorral a fején.
-Nem tudok jól maszírozni.-hazudtam.
-Ja akinek van masszőr tanfolyama, biztos nem tud..-mondta szemrehányóan. Csak megforgattam a szemem és feltápászkodtam. Vigyorogva vette ki a masszázsolajat a felső fiókból és a kezembe nyomta.
-Ezért plusz fizetés jár.-mondtam komolyan.
-Tőlem.-vonta meg a vállát. Na ja rájuk ezzel nem igazán lehet hatni, mivel annyi pénzük van, hogy a következő 5 generációjukat el tudják belőle tartani. Ráültem a fenekére, mire felmordult, amit amúgy figyelmen kívül kellett volna hagynom, de muszáj volt elmosolyodnom. Elkezdtem maszírozni a hátát, lassan érzékien, hogy elazuljon, de inkább úgy éreztem csak megfeszül alattam. Szóval tetszek neki..
-Hogy álltok Stylessal?-kérdezte némi undorra a hangjában.
-Jól, holnap megyünk randizni, hogy legyen valami az újságíróknak. De amúgy nagyon rendes pasi, szóval minden csaj szerencsés, akinek sikerül az ujjai körécsavarni.-mondtam és éreztem, hogy megfeszül. De ez most nem vágyakozó feszültség volt, hanem dühös.
-Ja igazi mintapasi.-morogta.
-Mi bajod van Liam?-kérdeztem, mert már untam a hónapok óta tartó szenvedését.
-Mi lenne összejöttél vele, mert muszáj, aztán most meg már jó?! Előtte meg velem aludtál..-mondta.
-Ja, hogy féltékeny vagy. Neked kapcsolatod volt és van most is, mit vársz legyek a szeretőd-kérdeztem mérgesen.
-Na az jó lenne. Lehetünk egymás szeretői.-morogta vigyorogva.
-Felejtős. Viszont rendelhetnénk valamit enni. Éhes vagyok.-tereltem.
-Ez lesz a plusz fizud, hogy velem vacsizhatsz, és még ki is fizetem.-mondta, miközben megfordul, így előlröl ültem rajta, ami egy kicsit kellemetlen volt, ezért megpróbáltam leszállni róla, de egy mozdulattal visszanyomott. Megforgattam a szemem majd rávágtam a kezére.
-Nem vagyok kíváncsi a testi jeleidre, kiszerint jócsaj vagyok, bár hízelgő.-mosolyogtam.
-Akkor élvezd.-mondta és egy puszit lehelt a számra.
-Liam nem lehet.-nyöszörögtem.-Inkább rendelj.
-Amíg eszünk békén hagylak, de innentől nem engedem, hogy kiverj a fejedből. Addig izgatlak, amíg magadtól rá nem jössz, kellek neked.-mondta vigyorogva.
-Hajrá, engem nem a nemi szervem irányít.-mondtam.
-Mit ennél?-kérdezte az étlapot böngészve.
-Valami vega kaja jól esne.
-Akkor te kapsz valami zöldséges, sajtos dolgot, én meg megeszem a te húsadagodat is.-mondta. Megvontam a vállam, majd tárcsázott.
A kaja nagyon fincsi volt, törökülèsben ültünk egymással szembe és beszélgettünk. Korábban is szerettem Liammel beszélgetni, mert nagyon jó fej, és most, hogy tudom néha féltékeny Harryre már nem veszem magamra a dolgait. Kaja után az ágyon elterülve néztünk valami filmet, amikor megjelent egy üzi a telómon.
"Nem jössz át, cuki?"ez Harrytől. Mire ezt elolvastam jött a kövi Nialltől:"Hercegnő, hoztam neked desszertet". Annyira szeretem őket. Feltápászkodtam Liam mellől, majd nyomtam egy puszit a homlokára, majd betakartam, mert elaludt.
Először Niallhez néztem be, megettük a desszertet, kicsit csevegtünk, megvártam, hogy lefürödjön, majd neki is jó éjt puszi és irány Harry.
A göndör türelmetlenül pillantott rám, valamiféle magyarázatot várva.
-Először Liamet, majd Niallt fektettem le.-kérdőn nézett rám, mire elnevettem magam.-Nem a szó szoros értelmébe, de mostmár itt vagyok.-mondtam és kapott egy szolid csókot, ami már megszokás nálunk. Elment lefürdeni én pedig választotta valami filmet és mire kész lett, sikerült elindítanom. Én kb a film felénél bealudtam. Az utolsó gondolatom az volt, hogy szeretem a munkám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése