Ez a blog a One Directionròl fog szòlni, ezen belül pedig Liamrőr, de Harry is nagyobb szerepet kap... :)
Figyelem!
A részek tartalmazhatnak trágár beszédet, vagy +18-as jeleneteket!!!
A blog tartalma nem mindig egyezik meg a valòsággal, ezzel tisztában vagyok, de direkt ìrom ìgy.
Minden kedves olvasòmnak jò olvasást :) xx BG

2014. november 14., péntek

15.fejezet-utazás

Meghoztam a kövi részt, jó olvasást és nyugis hétvégét Xx BG

A mostani turné elég különleges, több szempontból is: téli, amerikai turné, 2 hónap, szóval az ünnepeket is ott töltjük, ami Niallt fogja a legjobban megviselni. Perrie és El jönnek karácsonyra, meg valószínűleg sminkkészlet is boldogítani fogja az ünnepeket..
Hajnali fél négykor keltettem a fiúkat, akik pont annyira voltak ki, mint én. Liam telefonját, még tegnap este beállítottam, hogy ébressze, mert eszem ágában sem volt vele kommunikálni. Épp kávét töltöttem magamnak, és még adtam tíz perc lustit a fiúknak, amikor Liam jött be a konyhába. Rá sem nézve töltöttem neki egy bögre kávét, majd elfordultam reggelit csinálni, amikor felállt és a fülembe szuszogott.
-Ne legyél morci, nem úgy gondoltam.-suttogta.
-Nos Liam, a felnőtt, aggyal rendelkező nők, akiknek van önbecsülése, nem esnek hasra mert te sztár vagy.-mondtam hidegen.-melleseleg a sztárság relatív.
-Talán, ha vennéd a jeleimet, nem kéne mist veszekednünk.-morogta.
-Miluen jeleket?-kérdeztem felvont szemöldökkel. Válaszra nyitotta a száját, amikor Niall csoszogott be a konyhába, kicsit sem jókedvűen.
-Jó reggelt, Kis Herceg-mojdtam neki mosolyogva. Odalépett hozzám és szorosan magához ölelt.
-Szia Hercegnő, miért nem maradtál este?-kérdezte szomorúan.
-Talán mert van egy pasia, akinek a szükségletei előbbre valóak, mint a kismajmáé.-lépett be Harry az ajtót, majd félrelökte Niallt, és egy csókot nyomott a számra.
-Nem mintha veled aludt volna.-morogta Liam, majd mikor kérdő szempárok figyeltem rá hozzátette.-Paul egész este zaklatta, hogy miket ne felejtsen el velünk kapcsolatba.. Túl vékonyak itt a falak.
*** 

A buszra felszállva összekaptak először azon, ki hova üljön, majd ki kinek az I cuccát hozta el, hagyta otthon, aztân Niall és a vércukor szint leesése, és még kismillió hasonló hiszti az első órában. A repülő térre érkezve Liam nem találta az útlevelèt, a lányok késve jöttek elköszönni, majdnem lekéstük a becsekkolást, és kb 5 kilót fogytam, mire felértünk a repülőre. A repülőn az ülésrend okozott egy kissebb problémát, de végre elindultunk. Niall a jobb, Harry pedig a bal oldalamon aludt mögöttünk pedig a maradék három fiú valami telefon márkáról vitatkoztak, amit gyorsan meguntam ezért zenét hallgattam és elaludtam. Arra ébredtem, hogy valaki bámul. Liam centikre az arcomtól, oldalra billentett fejjel pillantott rám, szinte pislogás nélkül.
-Mi az?-kérdeztem, mikor már kicsit magamhoz tértem.
-Olyan megnyugtató téged nézni, ahogy alszol-suttogta, mert a többiek, mind aludtak,
-Hát jó.-mondtam vállvonogatva, majd kissé felém hajolt és egy puszit adott a számra. Eltoltam magamtól, mire még vadabban kapott utánam és egy móhó csókkal terelte el a figyelmemet a valóságról, amjben ez a tett nem épp helyes. Szerencse, hogy magángépük van, mert amúgy már ez is az interneten lenne. Mikor észbekaptam, eltoltam magamtól, megráztam a fejem és elfordultam tőle. Kb két perccel később Niall ébredezett, így jem volt alkalma semmit sem mondani, amit én nem is bántam. Jelenleg mindegy, ha vonzódnánk is egymáshoz, mert nem lehet... Az út további részében próbáltam Liammel a kommunikációt a minimumra szűkíteni, de egy két pillantása és érintése elég méllyen érintett. Lehet, hogy érzek iránta valamit?! A gondolatot gyorsan elhessegettem, mert nem fontos és amúgy is le kellett szállnunk, átszállni a buszra, bejelentkezni a szállodába, szobát elosztani.. Este fáradtan huppantam le az ágyamra, amikor megrezzent a telóm.
"Gyere át, beszélgessünk" jött Liamtől. Nem gondolkoztam, csak felálltam és megkerestem Liam szobáját, az ajtóban egy picit hezitáltam, de végül kopogtam...

2 megjegyzés:

  1. én olvasom a blogod mindig, és sajnàlom hogy nem irnak neked.. �� tetszik, tetszik az hogy Liam igy huzza őt! nagyon vàrom a következőt. puszi ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a pozitív visszajelzést, örülök, ha tetszik. Nemsokára jön a kövi rész Xx BG

      Törlés